|
|
 |
דרמה |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: 2012 ארץ מקור: צ'ילה
משך הופעה: 118 דקות
|
|
|
|
סרטו של פבלו לאריין. כשהדיקטטור ששלט בצ'ילה בשנות ה-80, אוגוסטו פינושה, הכריז ב-1988 בלחץ העולם על משאל עם שיקבע אם שלטונו יימשך או שתוחל דמוקרטיה במדינה, נפתח קמפיין טלוויזיוני של מתנגדי המשטר. השאלה שהציג פינושה מתוחכמת מבחינה פסיכולוגית: צריך להצביע כן (הפוזיטיבי) בעד השארת השיטה הקיימת, ולא (הנגטיבי) בעד החלפתה.
קופירייטר הרחוק ממעורבות פוליטית, רנה סבדרה (גאל גרסייה ברנאל), ויודע בעיקר איך לשווק להמונים קוקה-קולה ומוצרים מסחריים אחרים, מגויס לקמפיין ה"לא". הוא משתמש בכל האמצעים המוכרים לו מעולם הפרסום המסחרי – קליפים מהירים ואוריינטציה של שיווק מוצר. כשאנשי הממשל מזהים שתשדיריו אפקטיביים, הוא ומשפחתו נתונים למסע הפחדות.
ספרדית, תרגום לעברית
ביקורות יצירת קולנוע מופתית. סרט שמציג באמצעים מינימליסטיים ובלי מלודרמה מיותרת איך ניתן לכוון לפסיכולוגיה של ההמונים ולכבוש אותם.
נחום מוכיח, הבמה
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|