 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
סרטים קצרים |
 |
|
|
|
|
|
מבחר סרטים של מארי לואיז אלמן |
|
|
|
|
|
|
מארי לואיז אלמן אינה ידועה כמעט מחוץ לארגנטינה אך פעילותה הקולנועית האקספרימנטלית מקבלת בשנים האחרונות את תשומת הלב הראויה לה. אלמן נולדה בגרמניה ובסוף שנות ה-40 היגרה לארגנטינה, שם, בשנות ה-60, הצטרפה לקבוצה של אמנים מקומיים, אשר עסקו בקולנוע אקספרימנטלי.
מאפיין את סרטיה של אלמן העיסוק בפרפורמנס קולנועי: לעיתים קרובות צילמה את עצמה ואת חבריה - בסגנון דקורטיבי או מינימליסטי - בסצנות מתוכננות או באימפרוביזציה, ממוקמות בנופים כפריים ועירוניים שבהם שילבה אובייקטים מוזרים, מצחיקים, לעיתים מפחידים. מעבר לסרטים, אלמן הייתה בדרכה השקטה לוחמת זכויות למען אחיה האמנים; פעילותה במסגרת מכון גתה שהוקם בבואנוס איירס ב-1967, סייעה לאמנים רבים להתגונן מפני המשטר הצבאי ולהמשיך ליצור בחסות המכון.
דברי פתיחה: יערה עוזרי, אוצר: פדריקו וינדהאוזן.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|