 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
תיאטרון הבית |
 |
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
סיפור של אהבה ושכחה - אופרה קאמרית
"מי תהום" היא יצירה על אהבה ושכחה, על מנגינות שנפרמות וסדרים שמתפרקים. זהו הסיפור של רפאל ודוד, זוג נאהבים מבוגרים. דוד - האמן היצירתי, הצבעוני, שובה הלב, סובל מדמנציה ונתמך על ידי רפאל - הקפדן, המסודר והמאופק. במשך שנים הם היו העוגן איש של רעהו, עד שדוד חלה וסדר חייהם השתנה. האופרה היא חלון למערכת היחסים שלהם, יופייה וקשייה, ויותר מכל - זהו סיפור על אהבה ואנושיות.
בפתיחת האופרה רפאל ודוד מתכוננים לתה של שקיעה. דוד מבולבל, חוזר שוב ושוב על השאלה "מה השעה?", ורפאל בתשובותיו חושף אנקדוטות מהחיים שהיו להם. לאט-לאט נפרמת הקפדנות המרובעת של רפאל, ומתחלפת בחוסר אונים ובכאב עמוק. במקביל, עולמו הפנימי של דוד, על שלל הדיסוננסים שבו, הולך ונחשף, ולצד הכאב מבליח גם הגלעין הזוהר של מי שהיה פעם. טקס התה הולך ומתפרק, ואיתו מתפרק הקשר בין בני הזוג, החיים המשותפים שידעו עד כה, ואף הם עצמם - דוד נע בין הכאן והעכשיו לבין עולמו הפנימי, ורפאל מיטלטל בין האחיזה ברציונלי ובמה שישנו לבין הכאב ההולך וגואה, ומתנתק מדוד - שלב אחרי שלב.
רפאל - יורי קיסין דוד - עדי עזרא מקהלה - סיגל חמיידס, מיכל תמרי ויואב וייס ביצוע והפקה - אנסמבל מיתר: הגר שחל - חליל ניר מרום - קלרינט נדב כהן - בסון טליה הרצליך - כינור יוני גוטליבוביץ' - צ'לו מעיין ביידר יעקובסון - קונטרבס רז ארנון - כלי הקשה
רכישת כרטיסים
|
|
|
| מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|