|
|
 |
מופעים |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מוסיקה מקורית: אורי פרוסט עיצוב במה: נטי שמיע עפר דרמטורגיה: יאיר ורדי עיצוב תאורה: יאיר ורדי וידאו: רן סלוין עיצוב תאורה: מיכל בסעד |
רקדנים: נועה שביט, מור נרדימון, אלון שטוייר, אפרת לוי |
|
|
|
|
יצירתה של נעה דר, נעה בטווח הקיים בין קירות הגוף ובין המרחב החיצוני בו הוא פועל.
היצירה מציבה את הגוף במרכזה של מעבדה חקרנית המתבוננת בו כעל כלי קיבול רב-שכבות.
המופע מתרחש כשהקהל ישב על במת האולם במושבים שיקיפו במעגלים את זירת ההתרחשות. סדור ישיבת הצופים מגדיר ועוטף את שטח ההתרחשות ומרחיב את גבולות המעבדה אל בחינת הקרבה והמעורבות המתקיימות בין הצופים למופיעים. כמו בעבודות קודמות שלה, גם כאן נעה דר משתפת פעולה עם יוצרים מתחומי יצירה נוספים ביניהם: האמנית הפלסטית נטי שמיע עפר והמוסיקאי אורי פרוסט. פרוסט כתב מוסיקה מקורית ושמיע עפר עצבה את החלל בו יתקיים המופע.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (2 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 2. חוויה טהורה
 | |  | | "יש כאן מחקר מעמיק המוביל את הצופה למתיחת המנעד והגבול שבין התפשטות להתכווצות, בין חוץ לפנים, בין הבודד לבין עצמו, יחסי אני אתה, יחיד קבוצה. לאורך המופע התחדדה אצלי כצופה המודעות לעור העוטף אותי, מגן ושומר אך דיפוזי ונושם. מודעות לתא, לנקבובית. יש במופע רגעי עדינות של ליטוף על העור שמתהפך לכאב חד ומלא זעם ואלימות .כמו מיקרוסקופ המתמקד כל פעם באיבר אחר המתרחב מעצם ההתבוננות יש מצבי מרחק ויש מצבי קשר עד כדי ניסיון התמזגות. אני חוויתי במופע חוויה טהורה של קילוף וניסיון לגעת בדבר עצמו- מתחת למעיל, מתחת לבגד, מתחת לעור."
הוסף תגובה | |  | |  |
| 1. מדהים, סוחף ומטלטל
 | |  | | עור הוא מופע יוצא דופן בעוצמות שלו ובחוויה החושית ומעוררת המחשבת שהוא מעניק לצופים
הוסף תגובה | |  | |  |
יאיר , תל אביב (23/07/2014) |
|
|
|
|