 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
קבוצת התיאטרון הירושלמי |
 |
|
|
|
|
|
געגועים (קבוצת התיאטרון הירושלמי) |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: רות וידר , מארק אליהו , דניאל יעקובסון |
|
|
|
|
מופע קולי רב תחומי שהשחקן הראשי בו הוא המוסיקה, בשיתוף אלמנטים חזותיים: התאורה, התנועה, עיצוב הבמה והתלבושות. דרך המוסיקה מסופר על געגועים, נענועים ושעשועים שיש לאדם במפגשו עם האחד. צורת השירה של רות וידר מושפעת משירת עולם מונגולית, טיבטית, יוגוסלבית והודית. וידר-מגן שילבה בין מוסיקת החזנות היהודית לבין שירת העולם ופיתחה אמנות קול מקורית, רעננה ורב גונית. חומרי הבסיס ממקור של מוסיקה יהודית לסוגיה: מסורת לדינו ספרדית ויוגוסלבית, מסורת ברסלב וחזנות מזרח אירופאית המבוססת על-פי טקסט מהזוהר הקדוש ועוד. עבודת התנועה והבימוי מנוהלים על-ידי דניאל יעקובסון ונטלי דביר, נעשיתה מתוך הבנה עמוקה של תנועה ואנרגיה בחלל ומתבססת על אמנויות הלחימה היפניים צ`קונג ותאי-צ`י. המופע מחולק לשלושה חלקים: געגועים, נענועים, שעשועים.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (3 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 3. ראיתי אותה בכנס מפעל הפייס - היה מרגש השאיר טעם של עוד (ללא תוכן)
טעם של עוד , ירושלים (27/05/2009) |
| 2. קולה של רות מרגש, כדאי לראות (ללא תוכן)
| 1. מופע סוחף, מסע בלתי נשכח
|
|
|
|