 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
דרמה |
 |
|
|
|
|
The 23rd Psalm |
תהילים כ"ג |
|
|
|
|
|
|
בימוי: כריסטופר סי. אודום |
הופעה ראשונה: 2007 ארץ מקור: ארה"ב
משך הופעה: 89 דקות
|
|
|
|
בלש משטרתי אפרו-אמריקאי מפותח ואמפתי ממקד את האינטואיציה שלו בצורה לא-מודעת ומתעלה מעל לפגמים שבאופיו, בכדי לפתור את הרצח אפוף המסתורין של זונה שהשתקמה. באווירת הניוון העירוני שופע החרדה של לוס-אנג`לס, בלש המשטרה ג`ון סמית` נלחם באלכוהוליזם ובציניות. בתחילה, ג`ון חי את שגרת יומו ונותר אדיש לרצח הזונה הרגיל לכאורה. אבל כשהאינטואיציה שלו מתעוררת, הוא חווה חזיונות על הקרבן והרוצח שלה. ג`ון מוכרח להיגמל מהרגליו הרעים ומספקנותו כדי להישמע לאינטואיציה שלו, לחקור את החשודים במעשה ולאפשר לחזיונות שלו לשפוך אור על האמת. המזמור ה-23 הוא עלילה מודרנית ועל-טבעית, הכתובה בחוכמה וסיומה מפתיע. הוא פותח את הדלת לדור חדש של קולנוע עירוני-טרנסנדנטלי. המבנה ומערכות-היחסים של הדמויות בסרט הם שילוב בין "ראשומון" של אקירה קורוסאווה ו"האזרח קיין" של אורסון וולס, והוא נותן פרשנות מתקדמת לנפש האדם ולטבעו.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|