 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
תמונע (תיאטרון) |
 |
|
|
|
|
|
קווי מתאר מופע כזירת אירוח |
|
|
|
|
|
|
מאת: מורן אביב עיצוב תאורה: עדי שימרוני |
שחקנים: עפרי עומר ועוז מרינוב |
משך הופעה: 50 דקות
|
|
|
|
עפרי, עוז ומורן הם שלושה מארחים ללא בית. מארחים ארעיים סביב שלושה שולחנות קבועים, המשרטטים את גבולות ביתם על גבי האחר שהיה לפניהם תוך כדי מחיקתו, התעלמות ממנו וסיפוח שלו. בחיפושם המקביל אחר בית, מבין קווי המתאר הנסדקים, בוקעת הערבית - שפתו של האחר המחוק- הנעלם. וכמו בזירת האירוח עצמה, המארחים מתארחים בתוך השפה אך לעולם לא יהיו לבעלי הבית שלה.
פורמט העבודה הייחודי מזמן מפגש כמעט אישי בין הפרפורמרים לקהל הצופים, השותפים לחווית האירוח. הסימולטניות של העבודה יוצרת שלוש חוויות צפייה שונות, וגורמת לפערי מידע בין קבוצות שונות בקהל. פערים אלו מלווים את הניסיון הבלתי פוסק של הפרפורמרים להגדיר את ביתם במציאות ישראלית מורכבת ורבת רבדים.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|