|
|
 |
הזירה הבין-תחומית |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי משחק וכתיבה: בתאל דותן, עדי כהנא ושני שבתאי הפקה: עינב רזוליו עיצוב חלל ותאורה: עופר לאופר סאונד: אמיר מאיר |
|
|
|
|
תשוש מהניסיון לחיות את חייו, הוא נרדם תחת עץ בודד ועירום, בין שאריות ופסולת שנפלטו מהנפש עצמה. בגן העדן האבוד הזה הוא יכול להתגלות כאדם הראשון, או האדם האחרון…ללא כל הצדקה שמתיישבת עם הגיון בריא, נשארו רק הן אחרי מלחמה. ילדה, אישה, קוסמת שבורה וגבר אחד. בעולם החדש, נונסנס ושברון לב מכוננים את הנרטיב בו עוברות הדמויות מסע להגשמה עצמית. זכרונות גנריים מהחיים שלפני, צילומי הריון מפוברקים, חיוך תקוע במעבר חציה, בת הים, טרמפ במסוק שלא טרח לנחות וצניחה חופשית קצת קרובה מידי לאדמה, ישמשו כמקרה מבחן ראשון ואחרון מסוגו לחקירת מדעי ההתנהגות של העידן החדש. גן הפקאן היא הפקת תיאטרון חזותי שבה האפל והמגוחך, החלומי והמסויט חיים זה לצד זה באין מפריע.
שני שבתאי, עדי כהנא ובתאל דותן, יוצרות העבודה ומבצעות אותה בוירטואוזיות. עיצוב הבמה – תאורה המרהיב של עופר לאופר ועיצוב הסאונד הפיוטי – פאתולוגי של אמיר מאיר יוצרים יחד עולם פסיכדלי אכזרי ומלא חמלה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|