 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
דרמה |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: מיכלאנג`לו אנטוניוני |
שחקניות: מארק פרשט, דריה הלפרין, פול פיקס, רוד טיילור |
הופעה ראשונה: 1970 ארץ מקור: ארה"ב
משך הופעה: 110 דקות
|
|
|
|
מארק, סטודנט מרדני, נקלע למהומות באוניברסיטה שבמהלכן נורה שוטר. כחשוד בפוטנציה, מה עוד שבאמת היה ברשותו אקדח, הוא גונב מטוס פרטי וטס לכיוון אריזונה. בדרך הוא חג מעל דריה הנוהגת לבדה וכשהוא נוחת באמצע שום מקום היא לוקחת אותו טרמפ לעמק המוות ולנקודת זבריצקי, המקום הכי נמוך באמריקה. ג'וינטים ואהבה וגיבורנו מחליט לצבוע את המטוס בצבעים פסיכדליים ולשוב ללוס אנג'לס. הסיפור כולו מסתיים בפיצוצי מדבר ספקטקולאריים המסמלים את ההשקפה שעמה נחת אנטוניוני בארה"ב.
נישא על גלי ההצלחה הגדולה של "יצרים", מצוייד בהשקפת העולם הרדיקלית שאכלסה עד אז בעיקר את הקולנוע האירופאי, יוצר מיכלאנג'לו אנטוניוני את סרטו האמריקאי הראשון. זוהי יצירה אבסטרקטית של אינטלקטואל בגיל העמידה התומך בתרבות הנגד העויינת את החברה הצרכנית. כמו כל הפילמוגרפיה שלו גם "נקודת זבריצקי" הוא סרט מתבונן הניחן בויז'ואלס עוצרי נשימה והפעם ההתבוננות היא בשטחיות האמריקאית. מצד אחד זוהי יצירה פוליטית הקוראת בקול לשינוי העולם. מן הצד האחר מדובר בהמשך ישיר לאופן שבו מטופלת נפש האדם על ידו לאורך שנות ה-60' כולן. גם מסע אל תוככי המבנה הנפשי ההיפי תוכלו למצוא פה. על הפסקול המוסיקלי המהווה חלק בלתי נפרד מההתרחשויות ממונים הפינק פלויד וג'רי גרסיה.
אנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|