|
|
 |
תיאטרון הספרייה |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: אסי אשד מאת: הנריק איבסן תפעול תאורה: ארתור קוגן בימוי: ארתור קוגן מוזיקה: אמיר לקנר תעתוק וניהול מוזיקלי: במבי פרידמן תאום אמנותי: אורי מורג תחקיר ועריכה: עינת קוש |
משתתפים: אנה דוברוביצקי , ענת זמנשטייגמן , דודו ניב , אסף סולומון , רודיה קוזלובסקי |
|
|
|
|
נורה, המוצגת ברובד החיצוני כדמות קפריזית, מפונקת ומניפולטיבית מתגלה ככל שמתקדמת עלילת המחזה כאישה בעלת מורכבות אישיותית עמוקה, תכונותיה הכאילו שליליות הן בסך הכל נשק הגנתי מפני הגברים שבחיה.
מאביה המגונן יתר על המידה הא עוברת לידי בעלה המסרס, הרואים בה לא יותר מאשר בובה יפה וחסרת בינה.
היא אינה מבינה את המוסר הכפול עליו מושתתים החוקים החברתיים ופועלת מתוך רצון עז להציל את משפחתה ולזכות בקצת אושר.
יוזמה זו עולה לה בתובנה כואבת – אישה אינה אמורה לפעול ולחשוב היא בסך הכל צריכה להיות... יפה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (3 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 3. שווה צפייה
 | |  | | אני מוכרח להגיד שתחילת ההצגה לא משכה אותי, בחירתו של הבמאי להעביר את ההצגה לזמננו תמוה לטעמי, בד בבד בחירתו להפוך עוגיות מקארוני לגראס.
פיספוס ניכר בשחקנים שמגלמים את הלמר וטורוולד, הם לא מצליחים להעביר את הדמויות, וגורמים לקהל לפתח איבה לא נחוצה בעיקר בפני טורוולד.
מחמאה גדולה אני מחלק לשחקנית שגילמה את גברת לינדה, היא מעבירה את הדמות, ונותנת לדמות השולית ביותר במחזה נופך מרתק.
מפליאה בגדולתה גם אנה דוברוביצקי שאחרי שמתרגלים למבטא הכבד שלה, היא מבצעת בדקדקנות ואומץ את אחת הדמויות הגדולות ביותר בתאטרון הראליסטי.
הוסף תגובה | |  | |  |
| 2. מדהים
 | |  | | הצהגה בנויה מצויין
עם שחקנים בקמה
והתפאורה מדימה
ההצגה כבדה יחסית
אך זה טוב למי שאוהב את זה (כמובן לדוגמה - אבל תלוי מתי...)
ראיתי את ההצגה פעמיים ובשמחה אראה אותה שוב
מומלץ ביותר!
נ.ב ההצגה עברה שינוי קל וחידוש שמקרב אותה יותר לתקופה שלנו מאשר לתקופה שבה היא מתרחשת שקצת מוריד ממנה אבל.... לא נורא
הוסף תגובה | |  | |  |
| 1. לא להגיע
 | |  | | בשנה האחרונה, בד בבד עם עליית מחיר הכרטיס פי שתיים משהייה קודם, ההצגות בבית-צבי יורדות ויורדות באיכותן.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
|
|
|