|
|
 |
תיעודי |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: אדלר נתי , שם טוב שמוליק, ברוק אורלי , ביבי שאול, טבצ`ניק עופר , הררי עופר , גולדמן רון |
משתתפים: רוזן יונתן , אלון אבוטבול , שר אורית , גורן שושה , דיין ראובן , רוזלס אייל |
הופעה ראשונה: ישראל, 2006
משך הופעה: 80 דקות
|
|
|
|
אבי, כמעט בן שלושים, עדיין חי עם סבתו עמומה בבית בו גדל בשכונת התקווה.
הסבתא, בת ה-90, לא זזה ממיטתה, ושולטת בעולמה דרך פריסקופ שמאפשר לה להסתכל בשכונה מרחוק. היא רואה הכל, והיא זוכרת הכל; את כל מי שעשה רע למשפחת עמרם ובעיקר את השכן דלומי שבייש את משפחתם כשניהל רומן עם אמו של אבי, רומן שהסתיים בטרגדיה.
לצערה של עמומה, נכדה אבי מאוהב נואשות בזהר, בתו של "הנחש" דלומי.
המילים הקשות של עמומה על זהר מטפטפות כמו רעל אל נפשו של אבי ולא מאפשרות לו לממש את אהבתו.
לאחר 7 שנים באירופה, מגיע רוני עמרם (38), אחיו של אבי, לביקור פתע בבית ילדותו. החזרה של רוני לארץ היא בתחילה מפגש מרגש בין אחים, אבל אט אט מעלה שדים רדומים מהטרגדיה שהביאה להתפרקות המשפחה.
רוני, שבורח מחובות הימורים שהשאיר באירופה, מתחיל להמר על משחקי הקבוצה שאחיו מעריץ, בני יהודה מהשכונה.
הדבר מוביל לשרשרת אירועים שבה, ברגע האמת, אבי נאלץ לבחור אם להישאר מלאך טהור ולהסתכן לאבד את כל היקר לו, או שאולי בפעם הראשונה בחייו יאלץ לרדת אל הבוץ ולהתלכלך כדי להציל את עולמו.
עברית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (4 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 4. המלצה אישית
 | |  | | תסריט מצויין ובימוי נפלא, יונתן רוזן בתפקיד מאופק ומהפנט,
מוסיקה יוצאת מן הכלל של דודו טסה.
סרט מדהים, מלא הומור, סיפור מיוחד שסוחף אותך אל תוך העשן הכתום של שכונת התקווה.
שחקנים, ביטים ובעלי תפקידים מקצוענים.
מומלץ בחום !!!
הוסף תגובה | |  | |  |
אדמון גיגי , (27/08/2006) |
| 3. ניחוח השכונה
 | |  | | סרט מדהים, מלא הומור, סיפור מיוחד שסוחף אותך אל תוך העשן הכתום של שכונת התקווה.
שחקנים, ביטים ובעלי תפקידים מקצוענים.
מומלץ !!!
הוסף תגובה | |  | |  |
| 2. קולולוש-סרט מצויין
 | |  | | תסריט מצויין ובימוי נפלא, יונתן רוזן בתפקיד מאופק ומהפנט,
מוסיקה יוצאת מן הכלל של דודו טסה. צפיתי היום ומאוד נהנתי.
הפתעה: גורן שושה-מעולה.
רוצו לראות!!!
הוסף תגובה | |  | |  |
| 1.
|
|
|
|