הוסף תגובה לכל התגובות |
|
40. הצגה מייגעת - הריגוש ממנה והלאה
 | |  | | דיאלוגים מתישים, משחק מוגזם של דפנה רכטר, העלילה הבסיסית דלה ולא מעניינת. הצגה מדכאת ולדעתי יומרנית. יצאנו באמצע.
הוסף תגובה | |  | |  |
אפרת , קדימה (31/05/2007) |
|
39. הצגה טובה מאוד
 | |  | | הצגה טובה מאוד. אין כאן דיון החוזר על עצמו בנושאים לוקאליים, אלא סוף סוף הצגת תיאטרון לשמה. לא עוד שקיעה במבוכי הנאמנות-בוגדנות, לא עוד עיסוק בַּבִּיצָה הפרובינציאלית, אלא דיון חשוב ומושכל במהות של יחסי גבר-אישה, מציאות וּבִדְיוֹן, חיים ואמנות.
זו הצגה הגורמת לך, הצופה, לבחון מחדש אמיתות שונות, שהפכו זה מכבר לאקסיומות שחוקות בידי התעמולה התקשורתית והפוליטית. מומלץ בחום!
אגב, המשחק של הנערה הנארקולפטית היה מעולה!
הוסף תגובה | |  | |  |
לאה , קרית חיים (23/05/2007) |
|
38. האם הסוף הוא דו משמעי, או שרק אני לא הבנתי?....
 | |  | | לא ברור אם הסוף טראגי ומסתיים בהזיה שלה,
או שהסוף אופטימי והיא נרפאה.
או שזו בדיוק כוונת המחזאי?..
הוסף תגובה | |  | |  |
|
37. הצגה מיגעת וארוכה כאורך הגלות
|
36. הצגה מעולה
 | |  | | לפי הביקורות שלמטה,נראה כי רוב האנשים שעזבובאמצע כלל לא הבינו את המחזה וחבל, כי הוא בהחלט מקסים ומעניין.
הוסף תגובה | |  | |  |
אריה , כפר סבא (06/05/2007) |
|
35. ההצגה הכי עניינת שיצא לנו לראות לאחרונה
 | |  | | ראינו מספר הצגות השנה ואף לא אחת עולה על הצגה זו. הדיאלוגים קולחים מעניינים ומרגשים. ("אתה עשוי מכלל החומרים שמרכיבים פיהוק")
הוסף תגובה | |  | |  |
|
34. אהבתי
 | |  | | לא ציפיתי במיוחד-לנוכח הביקורות שנכתבו פה.והופתעתי לטובה!! התרגשתי!!
הוסף תגובה | |  | |  |
|
33. ריגוש אלק
 | |  | | מתוך שעמום התחלתי לספור כמה מנמנמים וכמה רדומים וכמה מסמסמים בסלולרי ומאוד חיכיתי להפסקה ובנימוס אלגנטי חמקנו לחניה ובי בי
הוסף תגובה | |  | |  |
יוסי , נס ציונה (12/04/2007) |
|
32. הצגה משעממת
 | |  | | ההצגה משעממת מאוד.לא נהננו בכלל.ממליצים לא ללכת אין שום דבר מרגש ב הצגהא.
אציין ש מרוב שיעמום עזבנו ב הפסקה.כך ש יתכן שהמצב השתפר מאוג ממחצית השניה
אכזבה גדולה!!!
הוסף תגובה | |  | |  |
|
31.
 | |  | | חזרתי הערב מההצגה, ולמרות היותי צופה נלהבת של תאטרון ישראלי, הערב ל-א נהנתי בכלל
הרבה אנשים עזבו את ההצגה בהפסקה, אני יכולה להבטיח להם שהם לא פספסו כלום!!!
הוסף תגובה | |  | |  |
|
30. ריגוש - ביקורת
 | |  | | ריגוש הוא מחזה חכם ומסקרן, המעלה שאלות מעניינות. הלל מיטלקפונקט, המחזאי, יודע לבנות דיאלוגים מצוינים אם כי לעיתים השמירה האינסופית על העברית התקינה פוגעת באמינות וצורמת לאוזן (לדוגמא- מיקה בשלב מסויים אומרת על סופי "היא נרדמה, ובשנתה היא דיברה על..." - ה"בשנתה" יכול בהחלט להשתנות ולהישמע טבעי יותר עם "וכשהיא ישנה"). בעיה נוספת הכרוכה במחזה עצמו היא שפעמים רבות יש לו נטייה לפטפטנות יתר ובפטפטנות הזאת שקיימת במחזה לא מעט פעמים, המחזאי לוקח על עצמו גם לא מעט סיכונים לאבד את הקהל. המחזה אכן מעניין וכתוב טוב, הוא מעלה שאלות מעניינות, אך את הפטפטת המעייפת הזאת בהחלט אפשר היה לחסוך מהקהל, ואין ספק שהיא במידה מסוימת גורמת לאיבוד הריגוש שיכל להיות בהצגה. היא מביאה לרגעים מעייפים ומייגעים, וחבל כי המחזה באמת טוב, מעניין ומסקרן.
דפנה רכטר עושה כאן תפקיד גדול מאוד ויפה. הייתה לי הרגשה כי בקטעים העוצמתיים שלה (כשהיא שופכת על עצמה את המיכל לדוגמא) היא יכלה להגיע להגיע לעוצמות גדולות יותר של משחק וקול, יש הרגשה כאילו היא שומרת יותר מדי על הקול שלה- שלא יעלה לטורים גבוהים. מעבר לזה- היא עושה תפקיד מצויין, היא סוחבת את כל ההצגה על הכתפיים שלה, חצי מההצגה היא עם דמעות בעיניים, היא משחקת כאן אנטי-גיבור קלאסי ומצליחה ליצור אצל הקהל תחושה של "למה לעזאזל היא עושה את זה???? עד כמה היא מכורה להרס עצמי????". דפנה רכטר מטיבה להעביר את התחושות האלה ואת מצבי הרוח של הגיבורה. היא הזכירה לי קצת את גיל פרנק בהאב, היה עוזר אם היה נותנת עוד פוש אחד ומגיעה ברגעים מסוימים לעוצמות יותר גבוהות- אבל בסך-הכל היא עושה עבודה מצויינת עם דמות שכתובה מצויין. זה תפקיד שנראה לי מאוד מאתגר לשחק- בנאדם "עיוור" שלא רואה איך הוא הולך והורס לעצמו בלי הפסקה...
הוסף תגובה | |  | |  |
|
29. ריגוש -המשך ביקורת
 | |  | | יורם חטב מצויין, ואין לי הרבה מה להוסיף. הריבים ביניהם היו מצויינים גם במשחק הטוב וגם בטקסט שברגעים מסוימים כתוב בצורה כל-כך יפה שרק גרמה לי עוד יותר להצטער על הרגעים המעייפים האחרים. טלי רובין, שמחליפה בימים אלו את נעמי פרומוביץ, בהחלט טובה. אבל אני דורש את נעמי פרומוביץ בחזרה!!! נעמי עשתה את התפקיד הזה מעולה בפעם שעברה שראיתי את ההצגה, וכל רגע שלה על הבמה היה תענוג. את אורנה כץ לא אהבתי פעם שעברה וגם עכשיו לא במיוחד. היא מזוייפת. ברוך דרור טוב, גם שי אגוזי. המוזיקה- מצויינת!! רק חבל שעוצמתה הייתה חלשה מאוד... השיר שנכתב להצגה היה מעולה ובוצע מצויין. רק חבל שאנו לא זכינו לשמוע ממנו יותר- בתחילת ההצגה/בסוף המערכה הראשונה/לפני תחילת המערכה השניה/בסיום. חבל כי הוא מצויין!!! התפאורה- אני מרגיש כאילו יש חשיבה מעמיקה מאחורי התפאורה שלא הצלחתי להבין אותה. אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה המשמעות של התריסים האלו שנמצאים בכל מקום, ובייחוד של הקירות האלו שנפתחים ונסגרים משני צידי הבמה.
שורה תחתונה- ריגוש הוא מחזה טוב, מעניין ומסקרן, היה בהחלט עוזר אם מיטלפונקט היה מהדק אותו מעט ובכך מונע פטפטת מסוימת שמעיקה על המחזה ומעייפת את הקהל. דפנה רכטר המצויינת סוחבת את ההצגה על כתפיה ועושה תפקיד מצויין, ולצידה מצויינים גם יורם חטב ובימים שהיא משחקת גם נעמי פרומוביץ.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
28. מעולה מכל הבחינות
 | |  | | הצגה מעולה מכל הבחינות (תוכן, משחק!!!, תפאורה, בימוי).
כל הכבוד לתיאטרון הישראלי.
נהניתי מאוד.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
27. מחכים להפסקה
 | |  | | אכזבה גדולה ,מתאימה כהצגה מקצועית לאנשי בריאות הנפש רוב הקהל מחכה להפסקה כדי לצאת בנימוס ולא לחזור להמשך
הוסף תגובה | |  | |  |
|
26. הצגה מדהימה ומי שכתב אחרת ,לא מבין!!!!!!!
 | |  | | הערב חזרתי מההצגה המצויינת הזאת ואין מילים לכישרון הענק של משחקם של חטב ורכטר המדהימה.
מי שחשב שהיא לא ברמה ,כנראה לא מבין או לא חווה אהבה מימיו.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
25. פשוט מעולה
 | |  | | דפנה רכטר מדהימה יורם חטב קצרה היריעה מלהזכיר פשוט נפלא. טקסטים שכתובים ברמה אחת מעל, שנינות בכתיבה אשר טבולה באינטליגנציה גבוהה מאד .לכל צמאי התרבות רוצו לראות.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
24. לא ראיתי הצגה טובה כמו זאת
 | |  | | הצגה פשוט מעלה. כול דבר בה היה מעולה. מהמשחק המדהים עד לטקסטים המדהימים.
דפנבה ויורם משחקים בצורה מעולה וממש אמינים.
כמה דברים שהפריעו לי זה שבהתחלה כשמדברים על ההפרעות, אז זה נורא מבולבל וחפיף. אני אישית הבנתי, אבל זה מבולבל.
בנוסף, בתפאורה, הטפט של השולחן מקולף וזה נורא מפריע למראה היאפי של הבית. ורואים את נקודות הזרחן שנמצאות ליד הכניסות.
אבל חוץ מזה אני רוצה לנשק את התפאורנים שעשו עבודה מדהימה ויצירתית ואני רוצה לנשק את הילל מיטלפונקט שכתב דיאלוגים נוקבים. אף פים בחיים שלי לא ראיתי ריבים עם כל כך ג'יפה וכל כך כאב. והריבים הם אמיתיים ונמשכים ונשמכים שאתה רוצה לעקור לעמצך את העינים מרוב עוצמה. וזה רק במובן הטוב.
ההצגה הזאת נתנה לי תקווה בתיאטרון הישראלי. ואני לא מגזים.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
23. יצאנו באמצע
 | |  | | לפעמים הולכים להצגה ומרגישים שכל השחקנים משתדלים יותר מדי. זה קרה גם פה. הנושא לא היה ברור מהתחלה ושום דבר לא קורה בהצגה. נראה כאילו השחקנים מנסים לפצות עם משחק מוגזם ומניירות לא ממש ברורות. הבעיה הגדולה ביותר זה שאין שום דבר מרגש בהצגה. היא לא קולחת ולא כתובה טוב. אציין שמרוב שיעמום עזבנו בהפסקה כך שיתכן שהמצב השתפר מאוד במחצית השניה, רק שאנו כבר לא הינו שם ע"מ לראות את זה.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
22. (ללא תוכן)
|
21. סוף סוף משהו
 | |  | | אחרי כל ההצגות המצחיקות כביכול של שעה ורבע אנו זוכים כאן לתיאטרון אמיתי ומרתק
הוסף תגובה | |  | |  |
|
20. מחזה יומרני ודיאלוגים חבוטים
 | |  | | המחזה דומה ברובו לתכנית טלויזיה מלאת יומרות. השחקנים אמינים וטובים, אבל אין להם "בשר". מביך.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
19. הצגה מאוד איכותית
 | |  | | ראיתי את ההצגה ופשוט אהבתי כל רגע. הצגה לא פשוטה ומעוררת מחשבה. משחק מעולה. דפנה רכטר גדולה וכמוה שאר השחקנים. ממליצה בחום לאוהבי התיאטרון
הוסף תגובה | |  | |  |
|
18. disappointing
 | |  | | i saw the play some weeks ago. i am sorry to say that it is one of the disappointing plays i saw. because i appreciate the playwright but this one places high pseodo intelectual aim. the acting is far better than the play
הוסף תגובה | |  | |  |
|
17. הצגה מעולה ומומלצת!
 | |  | | בהצגה עולים נושאים שונים ומעניינים כמו החיפוש אחר ריגושים ויציאה מהשיגרה ומהדברים הבנאלים, פחדים מאיבוד היצירתיות, קשרים וכשלים זוגיים ובינאישיים ועוד.. וזה בשילוב עם משחק מצויין במיוחד של דפנה רכטר, יורם חטב ונעמי פרומוביץ , תפאורה יעילה ומוסיקה תומכת מביאים לתיאטרון במיטבו, מומלץ ביותר!!
הוסף תגובה | |  | |  |
ב.דיאמנט, כ"ס , (29/08/2006) |
|
16. ממש פספוס! פשוט הצגה מבולבלת
 | |  | | השחקנים טובים ומשקיעים אבל המחזה פשוט לא ברור, בלי קו עלילה ברור, לא מבינים מה קורה , מה מקדם את העלילה, את הדמויות? אין נקודות אחיזה במחזה שהצופה יכול להיאחז בהן ושיכולות לגרום לחשוב טיפ טיפה מעבר לעניין היחיד של העייפות וחוסר השינה. בכלל - כדאי היה לקרוא למחזה "אינסומניה". פשוט נשארנו מבולבלים ומתוסכלים. אפילו לא היתה סצנה אחת שמתארת את התסכול של הדמות הראשית שלא יכולה לישון, כדי שנוכל להבין מה עובר עליה ולהזדהות איתה! הכל כל כך בנאלי וצפוי במחזה שלא ברור למה באנו. למה מעניין אותנו לראות מחזה שלם שלא הולך לשום מקום?
הוסף תגובה | |  | |  |
|
15. מעבר למשחק..
 | |  | | מעבר למשחק הטוב.. ההצגה מספקת חומר למחשבה. האם מה שנראה מרגש הינו אכן כזה ? האם זה אמיתי ? מה שווה בחיים ? יציבות מול ריגוש ? על טיבן של מע' יחסים.. השימוש באנשים כאובייקטים למען היצירה.. ועוד הרבה שאלות.. הצגה מעניינת ומומלצת.
דפנה רכטר שיחקה כ"כ טוב שהיו רגעים שרציתי לגשת אליה ולשאול אותה.. "את לא רואה מה את מפסידה.. אולי תפסיקי כבר עם השטויות שלך.." אני לא אהבתי את הדמות שלה בהצגה.. אולי כי היה לה הכל והיא לא העריכה כלום...
הוסף תגובה | |  | |  |
|
14. מצוין
|
13. הערות קטנות להצגה נהדרת
 | |  | | הסוף של ההפי אנד מיותר. הוידאו ארט צריך לכלול את כולם ולגרום ליותר ריגוש, וגם להוות סיום להצגה.
עם כל התשבוחות לנדב, הוא עדיין בולע מילים וצריך לשפר דיקציה.
אבל ההצגה בהחלט טובה, למי שנחפש הצגה ולא בידור.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
12. הצגה טובה בעיקר מהחלק
 | |  | | שמתחיל לפני ההפסקה
השחקנית הצעירה שמשחקת את בעלת הפרעת השינה מצוינת
שאלה להפקה:
האם היעדר החזיה של דפנה רכטר חיוני לתפקיד או נועד לשמור על עירנות הצופים?
הוסף תגובה | |  | |  |
|
11. מזל טוב לדפנה ונעמי על הזכייה בפרס התיאטרון (ללא תוכן)
|
10. אל תפספסו
 | |  | | אל תתיחסו לביקורות, המבקרים שוב סתם מקנאים.
תלכו לראות ולשמוע!
הכל מצא חן בעיני מההתחלה וכמעט עד הסוף: הנושא, ה"פטפטת", הוידאו לסיום המעגל היצירתי וכמובן המשחק המצוין של כולם.
רק קטע הסיום לא לגמרי הסתדר לי, אבל זה כבר ענין של גיוון אישי,
הוסף תגובה | |  | |  |
|
9. לא מרגש כלל
 | |  | | ההצגה משעממת. לטובת הגברים דפנה רכטר ללא חזיה כל ההצגה. אמנם חזה יפה מאוד אבל איך זה קשור לעלילה? בקיצור לא נהננו ממליצים לא ללכת.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
8. הצגה מעולה
 | |  | | אני די בררנית בדרך כלל, ואיני נוהה אחרי טעם הרוב. על ההצגה לא שמעתי קודם, והלכתי ללא ציפיות מיוחדות. אבל - זכיתי בחוויה תיאטרונית חד-פעמית! תכנים מדהימים, משחק מעולה של כל הנוגעים בדבר, ואף מעבר לכך. תודה.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
7. נעמי פרומוביץ
 | |  | | שחקנית מעולה,מאוד התחברתי למשחק שלה.הזדהות מלאה עם הדמות ששחקה.על דפנה רכטר אין צורך להוסיף
ריגוש אמיתי
הוסף תגובה | |  | |  |
|
6. שווה רק בשביל חטב. (ללא תוכן)
|
5. רק לשם האיזון
 | |  | | מחזה לא ברור. לא משעמם אבל בהחלט לא מספק. מערכה ראשונה מסקרנת, למרות שלפעמים כתובה קצת טלוויזיוני. במערכה השניה המחזאי ממש מסתבך עם העלילה ומאבד את הצופים. לא יותר מבסדר. בטח שלא "מדהים".
הוסף תגובה | |  | |  |
מזל מאזניים , (11/02/2006) |
|
4. הצגה מצויינת ו
 | |  | | משחק מעולה של דפנה רכטר שחקנית מעולה עם יכולת משחק מעולה היא פשוט מדהימה ,נעמי פרומוביץ עשתה גם עבודה מעולה, חטב טעון שיפור הפעם.
הצגה ממש יפה, נהניתי מכל רגע ופשוט אסור לפספס את ההצגה ממליצה בחום.....................
הוסף תגובה | |  | |  |
|
3. יורם חטב ענק
 | |  | | יורם חטב שחקן ענק. כשרון אדיר. דפנה רכטר טובה מאד ובכלל משחק טוב של כל השאר . נהניתי מאד מההצגה. אהיה שוב ב 18/2.
הוסף תגובה | |  | |  |
|
2. הצגה מרגשת
 | |  | | משחק מעולה במיוחד של דפנה רכטר.
נעמי פרומוביץ שוב הוכיחה שהיא שחקנית מעולה !!!
אחרי הופעה מרשימה בפלדה.
מתי היא תופיעה בתפקיד ראשי ?
הוסף תגובה | |  | |  |
|
1. הצגה מצויינת
 | |  | | משחק מצויין, דפנה רכטר מדהימה ומאוד מפתיעה ביכולת המשחק שלה. השחקנית הבלונדינית הקטנטונת עשתה עבודה נהדרת וגם כל שאר השחקנים, ובכללם יורם חטב.
יישר כוח !
הוסף תגובה | |  | |  |
|