|
|
 |
קבוצת התיאטרון הירושלמי |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: עליזה עליון-ישראלי בימוי: סרג' וועקנין מוזיקה: איתן שטיינברג תעתוק וניהול מוזיקלי: סרג' וועקנין תאום אמנותי: סרג' וועקנין וסיון ברלין |
משתתפים: גבריאלה לב , רות וידר-ויגן , עליזה עליון-ישראלי |
|
|
|
|
מי היא אותה אם קדומה ומה הם רישומיה שהותירה על ההיסטוריה הנוכחית?
באמצעות שזירת מדרשים עתיקים בקטעים בני זמננו, תפילות לצד שפה יום יומית, שירה לצד קטעים קומיים רלוונטיים ואפקטים חזותיים חזקים נולד כל פעם מחדש רגע מותה של שרה על מכלול השאלות והסתירות שבו. משמעותה של העקדה, הקונפליקט היהודי-ערבי הנמשך עד ימינו והכאוס שאירוע העקדה נוגע בו המאיים על כולנו.
ההצגה פותחת בלימוד המדרשים בחברותא יחד עם הקהל. חלל התיאטרון הופך לבית מדרש ואחרי כן חוזר שוב להיות תיאטרון. מעבר מדרשי זה המחבר את התפישה האינטלקטואלית עם התפישה האומנותית יוצר חוויה ייחודית בעלת עוצמה רבה.
ביקורות "בתוך הסיפור על שרה שולב סיפורה של אם בת ימינו"(הארץ)
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (1 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 1. מדהים
 | |  | | עדיין לא ראיתי הצגה שיוצרת קרבה ככ מוחשית לעולם המקראי .
שלוש השרות יוצרות ממדים שונים ומעצימות את דמותה של שרה כאשת האומה ולא רק כאישה פרטית
הוסף תגובה | |  | |  |
|
|
|
|