 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
תיאטרון אנסמבל הרצליה |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: 7 בפברואר 2002
|
|
|
|
המופע הוא ביקור בקפה "כסית" של אמצע שנות הארבעים. מסע בזמן אל מקום שהיה סמל ומפגש של יוצרי ומפיצי התרבות היהודית, תרבות שקמה אחרי השואה ומטרתה לשחרר את עם ישראל מהפסיביות הממושכת ולהחזירו לחיים פעילים בתוך ההסטוריה.
מבין כל יושבי "כסית" דאז, סופרים, משוררים, שחקנים, ציירים, ארכיטקטים ואנשי ציבור הבולט,ה כריזמטי והמסקרן היה נתן אלתרמן. במופע אותו הגתה ויזמה חנה מרון, שזורה יצירתו של אלתרמן כמייצגת התקופה ההיא. אלתרמן כשנסונייר המוכשר ביותר שקם לשפה העברית, אלתרמן כמשורר לירי, אלתרמן כותב "הטור השביעי" בעתון "דבר" ובו אמירתו הערכית על בעיות השעה ודבריו הנבואיים על העתיד לבוא.
לצורך המופע יהפוך מועדון הפיוז''ן לכסית המיתולוגי בנגיעות המשלבות אז ועכשיו: התפריט יהיה של כסית, תמונות היסטוריות ונדירות של יושבי כסית תקשטנה את הקירות והמופע יתקיים על הבמה ובתוך הקהל.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|