|
|
 |
קולנוע ישראלי |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הבימוי בשיתוף עם יגאל תומרקין
"הצטרכתי להציג את חיל הים באופן מקסימלי, אבל על המסך להראות את המינימום - בגלל הגבלות הצנזורה. זה היה כמו לצלם חתול לבן בשדה שלג. אוניית מלחמה היא סוד צבאי. תותח הוא סוד צבאי - אז איך לצאת מזה ולעשות סרט? וכן, יש אמביוולנטיות לאיש קולנוע בעל מצפון לעשות סרט על הצבא. יש אמנם יופי בנשק המלחמה, בספינת תותחים וטילים, והם מרתקים בחבלי-קסם - אך טמונה בהם גם עוצמה של הרס ומוות. ניסיתי לפתור כל זאת על ידי היבט ויזואלי של קומיקס. עם הצייר יגאל תומרקין, ובשימוש בעריכה דינאמית במיוחד, קיוויתי ליצור מין מלחמה כמשחק. כמו זיקוקין די-נור". כך אמר פרלוב על סרט שהוזמן ממנו על ידי שירות הסרטים והצבא, והפך בידיו ליצירה תיעודית-אמנותית מקורית ומפתיעה. צלם: אדם גרינברג; עורך: ז''אקו ארליך.16 מ"מ. (11 דקות, עברית)
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|