 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
קולנוע תיעודי |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: 2012 ארץ מקור: ישראל
משך הופעה: 60 דקות
|
|
|
|
על מותו ויצירתו של האמן הרב-תחומי חוני המעגל, הפועל בתפר שבין מציאות לאשליה, תוך טשטוש הגבולות שבין החיים לאמנות, וחותר להפיכת השוליים, התאווה, הנהנתנות והרפש שבחיים לעשייה אמנותית, כי על פי משנתו: "הדברים הטובים בחיים הם מלוכלכים".
חוני, ממייסדי האמנות הרעועה ואסכולת האי-ודאות, מכניס את הצופים לשטח הגדרות נזיל ומעורפל, ומאלץ אותנו לבחון מחדש את אמצעי הפענוח שלנו. יצירתם של חוני וקבוצתו "סמרטוט" - שערורייתית, פרובוקטיבית וחולנית, - מתרכזת באומץ במפגש הקשה שבין דת, שואה ומין. במכלול האסוציאטיבי של יצירתו ניתן למצוא: התגרות, בנאליות, פרימיטיביות, פטאליות, טוטאליות, פורנוגרפיה, טירוף, התבהמות, הרס, מוות וכליה.
ואחרי כל זה, הביוגרפיה של חוני לוטה בערפל, וככול הנראה כלל אינו קיים.
עברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|