|
|
 |
פסטיבל אפוס |
 |
|
|
|
|
|
עד - הקרנות וידאו וסאונד - פסטיבל אפוס 2020 |
|
|
|
|
|
|
אוצרים: רותי סלע, הפקולטה לאמנויות המדרשה, בית ברל |
|
|
|
|
במהלך ימי הפסטיבל יוצבו עבודות אמנות המתעמתות עם מציאות מקומית, שבה נדמה כי כוחות טבע אשר מייצרים סערות, הינם תוצר של קיפאון אתי ופוליטי, ניסיונות להגביר את הקול כנגד סוגיות מוסריות אשר נהוג להשיב עליהן בדממה. הצבת וידאו וסאונד כוללת חמש עבודות: הדיל אבו ג'והר – נאום לטובעי הים, 2013, 3:00 דקות. האמנית זועקת מסרים שחיברה לעבר מצולות הים ומתייחסת בדבריה לדת, להדרה, לחיים ולמוות. פהד חלבי ,One More Round,, 2016, 4:40 דקות עבודה המנסה לעסוק במימד האסתטי במקום הנעדר כל אסתטיקה על ידי קשירת מצלמת הווידאו למערבל הבטון, כך שהמציאות המצולמת מסתובבת על צירה. אינס מולדבסקי, ירושלים ללא כותרת, 2018, 22:38 דקות עבודת הווידאו בה האמנית עומדת בזמן נסיעה וידיה צלובות בידיות של הרכבת הקלה בירושלים. עבודה העוסקת בפוליטיזציה של הגוף ובשאלה האם ניתן לשחרר את הגוף מהזהות התרבותית שנכפתה עליו. הקצוות המנוגדים של החברה הישראלית חיים זה לצד זה במרחב הציבורי שמשמש כמיקרוקוסמוס למציאות החברתית הרחבה יותר. ספא קדח, קצח, 2018, 3:20 דקות. בעבודת הוידאו פורטרט שלה, מנפה האמנית קצח שחור מעל ראשה העטוי חיג׳אב לבן. אלונה פרידברג, בצינורות המקובלים, 2019, סאונד, 17:00 דקות אצל אלונה פרידברג בעבודת סאונד זו מבוססים הטקסטים על עדויות המופיעות באתר "שוברים שתיקה", מוקלטות כפסקול דמיון מודרך ונשמעות באוזניות. ההקלטה נעשתה בטכניקה של a.s.m.r. העדויות נאמרות בלחישה ומלוות בצלילים שקטים הנלווים למילות הטקסט. לשון העדויות שונתה ללשון נקבה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|