 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
מופעים |
 |
|
|
|
|
|
אליס דור כהן ורייצ'ל ארדוס |
|
|
|
|
|
|
רקדניות: גיל הרוש, יגאל משינסקי, יוני סוטחי ואליס דור-כהן |
|
|
|
|
"מיקרו-מאקרו"
''אחד'' | רעיון וכוריאוגרפיה: אליס דור-כהן | קבוצת מחול MEMA | רקדנים: גיל הרוש, יגאל משינסקי, יוני סוטחי ואליס דור-כהן. עיצוב במה ותלבושות: מיטל נימני. מוסיקה: פיליפ גלאס, מרדית מונק, לארו, ברדי נם נם. עריכה מוסיקאלית: איתי בכרך. עיצוב תאורה: שי יהודאי ואורי רובינשטיין. תכנון וביצוע קיר טיפוס: עמנואל מירזיוף ( מנו פעילויות אתגר). שלוש דתות המאמינות באל אחד מגלות את הדמיון, דרך המחוות והטקסיות המשותפות לכולן, בתחרות אל פסגת הר האלוהים. Why we tell | כוריאוגרפיה:רייצ'ל ארדוס | רקדנים יוצרים: אורי לנקינסקי ועידן יואב | מוסיקה מקורית: אלברטו שוורץ | עיצוב תאורה: אורי רובינשטיין לעלילה הספרותית קולנועית שבעה מוטיבים מרכזיים. בהשראתם התפתחה יצירה זו לכדי דואט אינטימי ואישי בין גבר לאישה. (העבודה נבנתה בשלבים בהתאם לנושאי המוטיבים השונים בפרויקט המארח של ה- BLANK CANVAS באירלנד)
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|