 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
בית הספר בית-צבי |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תפעול תאורה: אברהם הוס בימוי: אתי רזניק תעתוק וניהול מוזיקלי: זאב לוי תחקיר ועריכה: אירנה שר תאום אמנותי: יחיאל אורגל מוזיקה: אפי שושני הדרכה קולית: דוקי עצמון הדרכת טקסט: אסי אשד מאת: פטר וייס (1963) |
משתתפים: שחקני שנה ג` מחזור מ"ז |
משך הופעה: כשעתיים כולל הפסקה
|
|
|
|
"רדיפתו ורציחתו של ז`אן פול מארה כפי שהוצג ע"י שוכני בית החולים הפסיכיאטרי בשרנטון בהדרכתו של המרקיז דה סאד". זהו שמו המלא של המחזה. חולי נפש ב-1808 (בתקופת שלטונו של נפוליאון) מציגים מחזה על רציחתו ב-1793 של ז`אן פול מארה, מגיבורי המהפכה הצרפתית, ודמויות היסטוריות נוספות. זו אחת מיצירות המופת של המאה ה– 20 בשנים שלאחר מלחה"ע ה-2. תיאטרון אכזרי וטוטאלי. נוגע מעבר לתקופתו בשפיות ושגעון, מהפכנות, סבל האדם, כניעה ומוות. "סיוט מקסים" עם איכותיות אינטלקטואליות ובידוריות.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|