 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
תיאטרון החאן |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: מאי 2011
משך הופעה: כשעה (ללא הפסקה)
|
|
|
|
פרימו לוי, ניצול שואה, רואה את המחנה כמעבדה אנושית עצומה: הפרטים הקטנים, האנושיים והלא אנושיים, הם המרכיבים את סיפורו האישי של פרימו לוי: הקאפו שמנקה, ללא שנאה ובאופן הטבעי ביותר, את כף ידו המלוכלכת משמן על בגדיו המטונפים של פרימו; כף הדחפור הענקית הפוערת את פיה ונוגסת באדמה ברעבתנות אל מול שורה של עצירים רעבים, העומדים מוקסמים מול סעודת הדחפור; וכף המרק התלויה על מסמר יחיד בקיר, הנופלת למשמע הפצצות הרוסים הבאים לשחרר את המחנות.
שחקן יחיד מספר באופן ישיר ועכשווי את הסיפור לקהל, אשר משתתף אף הוא באופן פעיל.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (1 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 1. מרגש מאוד
 | |  | | הטקסט המרגש והמשחק של ניר רון (המוכשר!) משתלבים היטב יחדיו. אחרי שיצאנו משם לא הפסקנו לדבר ולשחזר ולחשוב על הביצוע המרגש והמוצלח
הוסף תגובה | |  | |  |
אורית , ירושלים (18/01/2012) |
|
|
|
|