 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
קולנוע יפני |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שחקניות: קייקו סקינה, מאסאקי דיימון |
הופעה ראשונה: 1971 ארץ מקור: יפן
משך הופעה: 89 דקות
|
|
|
|
בחורה עובדת במפעל לרכיבים אלקטרוניים על מנת להחזיר חובות שהצטברו על ידי אביה האלכוהוליסט המנוח. כשאימה מגיעה לבקש ממנה עוד כסף, הבחורה שולחת אותה לדרכה ומתלוננת שדרישות אלה לא מותירות לה זמן ליהנות.
אך בעודה מרגישה מחויבת, היא מחליטה לקבל הצעה של חבר ולעבוד כמארחת בבר כדי לשלוח לאימה עוד כסף. היא פוגשת איש יאקוזה צעיר המזמין אותה לתה ולסרט ולאחר מכן משכר אותה. היא מפרשת את כוונותיו המיניות כלפיה כחיבה אמיתית ומתאהבת בו. לראשונה בחייה מישהו מתייחס אליה בנחמדות.
הסרט המפורסם בתיאורו הרגיש של אהבה צעירה בעולם מושחת, הינו פחות גרוטסקי מסרטים אחרים של מאסומורה כמו "החיה העיוורת", אך הפלשבקים לסצנות של עוני ואלימות מינית המשולבות בנרטיב הרומנטי, מראים את הסגנון המוקצן של מסומורה, בעוד שהסוף האירוני חולק את השלילה המוחלטת של ערכים ומוסכמות בחברה המתוארת בסרטיו המוקדמים.
יפנית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|