 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
קולנוע יפני |
 |
|
|
|
|
THE RED ANGEL |
המלאך האדום |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: איאקו וואקאו, ג`וטרו סנבה |
הופעה ראשונה: 1966 ארץ מקור: יפן
משך הופעה: 95 דקות
|
|
|
|
נישי היא אחות בבית חולים צבאי. הימים הם ימי מלחמת יפן-סין, 1939, ובית החולים עמוס בעבודה. סקאמוטו, אחד החיילים המאושפזים, מנסה להתחבר אליה, אך לילה אחד, ביחד עם כמה מאושפזים נוספים, הוא תופס את נישי ואונס אותה. נישי מדווחת לאחות הראשית, ואחר כך מחליטה להציל את האנס, ומוכרת את גופה בעבור מנות דם עבורו.
נתח ניכר מהפילמוגרפיה של מאסומורה מתמקד בנשים, ובאופן שבו הן שורדת בעולם גברי. ב"המלאך האדום" ממשיך מאסומורה לעסוק במתח שבין הרצון הפרטי למסורות החברתיות. כמו תמיד, הגוף הוא מושא לתשוקה ולאלימות, וככזה יכול לשמש גם ככלי נשק או כמפלט.
כמו תמיד מאסומורה אינו מציע פתרונות קלים, אלא מבט מפוכח וישיר על מציאות אכזרית. איאקו ווקאו בתפקיד הראשי מפליאה לגלם דמות שנעה בין רכות לקשיחות כדי להשאר נאמנה לרגשותיה.
יפנית, תרגום לאנגלית ועברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|