|
|
 |
הצגות שונות |
 |
|
|
|
|
|
פלופנבאך וצופנהיים - חינוך מחדש |
|
|
|
|
|
|
רעיון בימוי וניהול אמנותי: ערן טובול מוזיקה: אהוד ורדי תאום אמנותי: מיכאל אליעזר תמליל: רונה זורלא |
יוצרים מבצעים: עידו יונה, עדי רביד, קארין סרויה, גל ישראלי, ארז דסקל |
משך הופעה: שעה וחצי
|
|
|
|
פסטיבל עכו גאה לארח את הקונגרס הראשון לחינוך והטמעת ערכים מטעם הממשלה הפדרלית של גרמאוסטשטורמקאמפ.
המשלחת מחפשת אתכם, אזרחי מדינת ישראל, כדי לייסד תוכנית לאומית חדשה! יחד נבנה חברה טובה יותר שתקיים עולם טוב יותר, חברת מופת, כזו שמורכבת מאנשי מופת! משלחת השגרירים בראשות פלופנבאך וצופנהיים תמצא, תאגד ותלכד מצטיינים! אלה יובילו חזון חינוכי חדש, כזה שיאפשר לכל אחד ואחת מכם לקחת חלק פעיל בהחזרת הסדר לעולמו הפרטי, לסביבה ולמוסדותיה. שינוי אמיתי משמעותו תיקון הפרט, יצירתו של אדם חדש, על-אדם, בתהליך של חינוך מחדש.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (10 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 10. תודה. כיף לקבל מחמאות:)
 | |  | | הילדים הם ילדי להקת קולות בתנועה שלי:).ביום יום אנחנו פועלים כלהקת ילדים ונוער.
אילנה טובים
הוסף תגובה | |  | |  |
אילנה טובים , חיפה (23/12/2010) |
| 9. ההצגה ממשיכה לרוץ בקאמרי, תיאטרון ירושליים
 | |  | | ועוד היד נטויה. ניתן להתעדכן אצלי בפייסבוק. אילנה טובים
הוסף תגובה | |  | |  |
אילנה טובים , חיפה (23/12/2010) |
| 8. הצחקת
| 7. בקאמרי
 | |  | | לא להאמין, כל הכבוד!
נבוא לראות אתכם שוב, הפעם קרוב לבית!
הוסף תגובה | |  | |  |
| 6. רוצו לראות
חיים הנגבי , ת"א (04/10/2010) |
| 5. האם יהיה המשך?
 | |  | | האם יהיה המשך להצגה ?חבל שחוויה תאטרונית כה יחודית תתמסמס!הילדים היו מעולים ותרמו מאד להצלחת המופע!
הוסף תגובה | |  | |  |
| 4. חינוך מחדש - קולות בתנועה
 | |  | | הידעת שהילדים בהצגה הם חברי להקת קולות בתנועה מחיפה בניהולה של אילנה טובים(אנוכי)?
הוסף תגובה | |  | |  |
אילנה , חיפה (30/09/2010) |
| 3. אוונגרד במיטבו (ללא תוכן)
אירית , חיפה (28/09/2010) |
| 2. חינוך מחדש
 | |  | | זה בדיוק מה שחיפשנו בתאטרון!אלגוריה -סאטירה שמשאירה אותך המום ומעלה תהיות ומסקנות על המשטר והחינוך !מומלץ ביותר גם בגלל המשחק והבימוי המעולים
הוסף תגובה | |  | |  |
| 1. איזה הצגה מעולה - רוצו לראות (ללא תוכן)
|
|
|
|