|
|
 |
תיאטרון הידית |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים מבצעים: אלינה פיצ`רסקי ונטע שיזף |
|
|
|
|
המופע כולל קטעים המבוצעים על פי הסגנון הייחודי של הרקדניות וכן קטעי מפגש, כדו שיח מפרה, מרתק ומעצים את חווית שתי התרבויות: הערבית והספרדית. הריקוד המזרחי והפלמנקו הושפעו משבטים שהגיעו מהודו ונדדו במשך מאות שנים מהמזרח אל המערב. שבטים אלה, שלימים כונו "צוענים", התיישבו בין היתר במזרח התיכון ובספרד. בפלמנקו כמו בריקוד המזרחי, התפתח מחול המעניק ביטוי לחושניות ולהבעה הנשית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (5 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 5. הופעה מרהיבה ויחודית
 | |  | | אירחתי את צמד "מורנה אמורה", באיטנבול! הרקדניות וההופעה הרשימו מאד את הקהל ואת התקשורת המקומית. טוב שחדשו את המופע המקורי
הרבה הצלחה
בתיה
הוסף תגובה | |  | |  |
| 4. מופע מרהיב
 | |  | | את "מורנה אמורה" ראיתי 3 פעמים... כן..כן! ובכל אחת מהפעמים הללו, התרשמתי, התרגשתי, נפעמתי והתפעלתי! בכל פעם ראיתי משהו נוסף, ששידרג את הנאתי מהמופע.
לא הייתי חובבת מחול (פרט למחול מזרחי) אבל לאחר המופע חשבתי אחרת. הפלמנקו שבה את ליבי.
כל "נמבר" של כל אחת מהרקדניות היתה שונה מקודמו ומיוחד. הדיאלוג בין מזרח ומערב, בין הדרמה של נטע לחייכנות של אלינה, בין העצמה והרוך, גרמו לי לעונג צרוף.
אני ממליצה בחום לוהט על המופע!!
הוסף תגובה | |  | |  |
| 3. סוחף ומרשים
 | |  | | יצאתי מהמופע עם חיוך על הפנים שלא ירד ממני שעתיים! שילוב מרתק בין סגנונות היוצר מופע ססגוני ומרהיב.
מומלץ בחום!
הוסף תגובה | |  | |  |
| 2. אכזבה קשה
 | |  | | ראיתי את המופע וכל הכבוד על הרעיון אך ביצועו היה די גרוע .האכזבה היתה יותר גדולה מנטע שיזף ...
ואינני מבינה כיצד אפשרי לחבר קולאז מוזיקלי של קטע פלמנקו ואילו עוד אחד ואחריו עוד אחד ובסופו קטע חי והכול חוזר חלילה?! זה נשמע גרוע וזו חוצפה גדולה לעלות כך על במה !!!איפה הכבוד לפלמנקו ???זו היתה חלטורה !
ואולי לפני שעולים על במה אפשר ,זו רק אפשרות,להתאמן?
נטע היתה לא בקצב בצורה מטורפת ונורא חבל
הוסף תגובה | |  | |  |
| 1. חוויה בלתי נישכחת
 | |  | | המופע של שתי הרקדניות המוכשרות מותיר טעם לעוד.מופע שבו מתחברת המוסיקה לתנועה כמו דבק. שווה ליראות!!!!!!! מקווה שהמופע גם יבוא בקרוב לירושלים
הוסף תגובה | |  | |  |
|
|
|
|