 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
קולנוע תיעודי |
 |
|
|
|
|
KINO PRAVDA 1-8 |
קינו אמת 1-8 |
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: 1922 ארץ מקור: רוסיה
משך הופעה: 57 דקות
|
|
|
|
יומני "קינו אמת" (או בשפת המקור: "קינו פרבדה") היו המעבדה בה גיבש ורטוב את שפת הקולנוע התיעודי החדש שלו. כאן התנסה לראשונה במונטאז` מהסוג שישמש מאוחר יותר פלח מסוים בקולנוע הסובייטי. ורטוב ניסה ליצר סיסמאות פוליטיות באמצעות עובדות, ושמונת היומנים שמוצגים בתוכנית שלפנינו הם דוגמא מובהקת למאמץ הזה: ורטוב חותך ומקשר בין נושאים ודימויים כדי לעורר מודעות פוליטית. הוא לא מתבייש, למרות העקרונות שלו עצמו – לעשות שימוש ברגעים מבוימים כדי להעצים את האפקט. בין הנושאים המתועדים בתוכנית: הרעב הגדול של 1922, החרמת רכוש הכנסייה, משפטים פוליטיים, חניכת מבני ציבור, הישגי המהפכה הבולשביקית.
אילם, כתוביות ברוסית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|