|
|
 |
אנימציה |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: 2006 ארץ מקור: יפן
משך הופעה: 91 דקות
|
|
|
|
די סי מיני הוא פיתוח מהפכני העתיד לאפשר לפסיכותרפיסטים לחדור אל חלומות הפציינטים שלהם ולטפל בחרדותיהם. כמו כל ההמצאות, גם במקרה הזה שימוש לא יאה באמצעי הרפואי עלול להוביל לתוצאות חמורות. כאשר נגנב אחד המכשירים מתחוללת שורה של אירועים שבהם מעורבים גם מפקח משטרה מסוקס ודמות אדומת שיער ומסתורית הדומה להפליא לממציאתו הגאונית של הדי סי מיני. יחד איתם אנחנו מדלגים מחלום לחלום, מהרפתקה אחת לזו שבאה אחריה...
יאסוטאקה צוּצוּי הוא אחד מבכירי סופרי המד"ב ביפן ואת שמו רכש לו, בין היתר, בזכות התכנים הסאטיריים והביקורתיים. לצד היאו מיאזקי, סאטוֹשי קוֹן נחשב למבריק שבין יוצרי האנימה (הסרטים שלו יותר מורכבים מהאנימה שאתם מכירים, על הצופה להגיע להקרנה יותר מרוכז ולא בכדי קוראים לסטודיו שבו הוא יוצר "בית משוגעים"). השילוב בין האנרגיות של המקור הספרותי לתחכום, לתעוזה, ליצירתיות, להיפר־ריאליזם, לצבעוניות, לניתוחים החברתיים ולפרובוקטיביות הבסיסית של קון, הופך את פפריקה לאחת מיצירות האנימציה הכי מוצלחות של העת האחרונה – "סרט מתח מדב פרוידיאני־יונגיאני־פליניאסקי" אם לצטט מביקורתו של דויד דנבי מ"הניו יורקר". הכל מכל יש ביצירה עמוסת ההרפתקאות שבפנינו – החל בחלומות משותפים דרך זהויות משוכפלות וכלה ברעיונות מקוריים שגם בתחום כה מתקדם ועתיר דמיון כמו האנימה לא נתקלתם בשכמותם. גם הבחינה הביקורתית השנונה על צרכנות התרבות בת זמננו וגם השילוב המאוזן בין מתח אלימות וסקס תורמים לאטרקטיביות של הסרט.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|