|
|
 |
קבוצת התיאטרון הירושלמי |
 |
|
|
|
|
|
הסיפור שלה - קבוצת התיאטרון הירושלמי |
|
|
|
|
|
|
יצירה בימתית: גבריאלה לב מוסיקה מקורית: נעמה נצרתי תאום אמנותי: זקי קוואסמי |
משתתפים: צהלה מיכאלי, נועה יהודאי, ליאת שבת, נעמה נצרתי |
|
|
|
|
פרשנות תיאטרלית לסיפורים קצרים של הסופרות אורלי קסטל-בלום, שושנה יובל וליזי דורון.
הקטע הראשון,"'שתיקת המבקר' מתוך 'סיפורים בלתי רצוניים'", לפי קסטל-בלום, מציג את סילוקה של הכותבת מאודישן של בית-הספר ללימודי משחק. את האודישן עורכים מנהל בית-הספר, מבקר תיאטרון, מורה לחיוך ומורה לדחי אל דחי. מאחר שהאישיות של הכותבת מלאה בסתירות מטופשות ללא מניירות, היא נמצאת מתאימה להיות ניצבת או לעבודה פקידותית.
הקטע "'יומולדת אחרון' מתוך 'אשה לעצמה'", על-פי סיפורה של שושנה יובל, עוסק במשפחה המתכנסת ליום-ההולדת ה-85 של האם. אמא אינה מבינה למה כל המהומה ומי כל האנשים שמסביבה ולמה דורית המטפלת שלה גרה פה בבית ומי כל הילדים שרצים פתאום בסלון. מתוך הסיפור: "אמא אומרת שאין לה צורך בעזרה. היא יכולה הכל לבד. לבסוף היא שואלת אותי מתי אני מגיעה כדי שאני אעשה לה סדר בבלגן שיש כרגע בבית". הקטע השלישי, על-פי "'עוברת אורח' מתוך 'למה לא באת לפני המלחמה'", של ליזי דורון, מתרחש ב-1960, בשכונה קטנה ושקטה בלב תל אביב. אדולף אייכמן נתפס, אנשים יוצאים לחגוג כאילו מדובר ביום העצמאות, ומבין כל האנשים יוצאת שרה'לה המשוגעת: גם היא רוצה לתת עדות במשפט. גם לה יש מה לספר. ביום שאייכמן נתלה, שרה'לה נותנת לגלים בים לסחוף אותה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|