|
|
 |
מתח/פעולה |
 |
|
|
|
|
The Aeronauts |
השמיים הם הגבול |
|
|
|
|
|
|
בימוי: טום הרפר שחקנים: פליסיטי ג`ונס, אדי רדמיין, הימש פאטל, פיבי פוקס, טים מקינרני, , טום קורטני, רבקה פרונט, אן רייד, וינסנט פרז |
הופעה ראשונה: 2019 ארץ מקור: בריטניה
|
|
|
|
לונדון, 1862. מאות צופים נרגשים מתקבצים לצפות בהמראת הכדור הפורח של ג'יימס, מדען צעיר ומלא תשוקה, ואמיליה, טייסת מנוסה ואמיצה שהיא גם בדרנית שיודעת מה החשיבות של שואו טוב, שמתכוונים להגיע לגבהים שאף אדם עוד לא הגיע אליהם. למרות שההמראה מתחילה ברגל שמאל ונדמה שההבדלים בין השניים בלתי ניתנים לגישור, מהר מאוד הם מבינים שיש להם יותר במשותף מאשר שחשבו. אך כשהצמד מגיע לגבהים חדשים והאוויר נהיה קר ודליל יותר, הטיסה בכדור הופכת מסוכנת, והשניים יצטרכו לקבל החלטות שהם לא ציפו לקבל.
ביקורות אדי רדמיין הוכיח שהוא שחקן מצוין. יעידו על כך סרטיו הבולטים: "התאוריה של הכל" (עבורו זכה באוסקר), "הנערה הדנית" (בו רשם מועמדות לאוסקר), "השבוע שלי עם מרילין", "עלובי החיים" ועוד. אבל משום מה הבמאי טום הרפר ("השיר של רוז") לא הוציא ממנו את המיטב. בלשון המעטה. התפקיד של רדמיין חיוור, נטול השראה ולא ממריא לשום מקום, בטח לא לגבהים שג'יימס ואמיליה מגיעים אליהם עם הכדור פורח שלהם. גם פליסיטי ג'ונס, שהייתה מועמדת לאוסקר על "המין החזק", לא מרשימה במיוחד, למרות שבהתחלה היא נותנת שואו מבטיח, שלא מממש את עצמו. יש חוסר יציבות, עליות וירידות רבות מדי במשחקם של שני השחקנים שהם השלד של הסרט. וכשבאים לנתח זאת נראה כי הכתיבה והבימוי כאן לקו מאוד בחסר, מה שלא נתן בידי השחקנים מספיק חומרים לעבוד איתם. כאמור, הסרט מאכזב ולא מתעלה לרמה סבירה.
(נחום מוכיח, הבמה)
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|