|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תמונע (תיאטרון) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עיבוד ובימוי: שרון שטרק מוזיקה: יונתן הררי תלבושות: ורוניקה שור תפאורה: רוסלו שמריה ע. במאי: צח אלבז |
שחקנים: אלון פרידמן, הדר ברנשטיין, לנה פרייפלד, אפרת ארנון נגנים: שולמית לורין - צ`לו, אודי ברנר - ויולה, דניאל תנחלסון - כינור, קובי סלומון - קלרינט |
|
|
|
|
עפ"י שונאים סיפור אהבה מאת יצחק בשביס זינגר
יצירה דרמתית ומוסיקלית על פי שונאים סיפור אהבה מאת יצחק בשביס זינגר
עיבוד חדשני לרומן הקלאסי מאת יצחק בשביס זינגר, העוקב אחר חייו של הרמן ברודר, יהודי ניצול שואה המהגר לניו יורק בתום מלחמת העולם השנייה. הרמן שאיבד את משפחתו ואמונתו באירופה, מתחתן לאחר המלחמה עם המשרתת הפולניה שהסתירה אותו בזמן המלחמה, אך מנהל חיים כפולים עם יהודייה סוערת ניצולת המחנות. העלילה מסתבכת כאשר גם אשתו הראשונה אותה חשב למתה, שבה מן המתים ומגיעה לניו יורק.
ההצגה מלווה במוסיקה חיה בביצועם של רביעיית נגנים (3 כלי מיתר וקלרינט) , המבצעים יצירה מקורית בהלחנתו של יונתן הררי. המוסיקה משחקת תפקיד מרכזי בעלילה, ומהווה קונטרפונקט לשחקנים המבצעים סצנות מתוך הרומן. כל תימה מוסיקאלית מייצגת את אחת מ-3 הנשים, והסך הכול הוא ניסיון עיקש ובלתי אפשרי לייצר הרמוניה בין שלושת הנשים/המנגינות.
המפגש בין הדרמה למוסיקה מייצר מתח, ניגודים, עצב והתרוממות הרוח, המשקפים את המתחולל בנפשו של הרמן, המנסה להיאחז בחיים ולמצוא גאולה באהובותיו, במקביל לשקיעתו בסבך שקרים של חיים כפולים ומשולשים, המביא אותו למבוי סתום.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|