|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: אבי גיבסון בר-אל עיצוב חלל: זוהר שואף תאורה: נדב ברנע |
משתתפים: אילון פרבר, אליק ניב, איסק צ`קרון, סהר עזימי |
|
|
|
|
ב-67' יצר יגאל תומרקין את הפסל "הוא הלך בשדות" כתגובה אירונית לספר הנושא את אותו השם מאת משה שמיר. החייל המתכתי, המפלצתי והגרוטסקי של תומרקין עומד בניגוד לאורי, דמות הצבר הלוחם מספרו של שמיר. מיהו אותו חייל בישראל של שנת 2022 ואילו תמורות עבר מיתוס "יפה הבלורית והתואר" ב-70 השנים האחרונות? בהמשך לתומרקין, היוצר גיבסון בר-אל וקבוצת תיאטרון סמרטוט, בוחנים את תהליך ההתרסקות ההיסטורית של דמות החייל ההירואי והתכנסותה אל תוך תבנית -אדם-לוחם-מכונה.
העבודה מקיימת בתוכה מתח היסטורי תרבותי ואידיאולוגי המכונן סיבה ותוצאה של החייל העברי האייקוני בדמותם של משה דיין, יצחק רבין, אריאל שרון ועד לימינו אלו של אלאור עזריה. בפעולה בימתית אינטנסיבית ארבעה פרפורמרים יציפו שאלות בדבר המחיר של ההליכה המתמשכת בשדות חרוכים, וייגעו בתפיסות חברתיות-מקומיות המחזקות הלכה למעשה את שליחת הבנים והבנות אל שדות הקטל.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|