|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: אנסמבל 209 יוצרים מבצעים: ורד ארני, ג`ינה בן דוד, חיה ברשינסקי סגליס, , כנרת מקס, תמי ליבוביץ, יאנה פרידמן, תמר קריסטיסאשוילי |
|
|
|
|
חלל המופע משמש ב'רמיקס' כמערכת הרמטית – כמעגל סגור של התרחשויות שאליהן פולשת התחנה המרכזית ומערבלת את ההתפתחות הדרמטית. בין 'במת מיצג' לבין התחנה ניצבת דלת הכניסה – דלת שהיא גבול אשר מגן על העשייה האמנותית מרעש העולם; דלת שהיא הבטחה לחוויית החיים ה"אחרת", ה"אותנטית", שאליה משתוקקות בנותיה של ברנרדה אלבה ושאנו כאנסמבל מנסים לגעת בה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
תגובת גולשים (2 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 2. מעניין ביותר
שירה עומר , תל אביב (05/06/2011) |
| 1. מזעזע
| | | | הלכתי לרמיקס לאחר שנהנתי עד מעוד בסיפורי סבתא . במיצג זה אין כל תפיסה רעיונית ישנו כאוס לא מובן על הבמה ..חבל על הזמן שלכם חברים
הוסף תגובה | | | | |
|
|
|
|