|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הצגות שונות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עיבוד ובימוי: פנינה גרי מוזיקה ועיבודים: מיכאל כהן תמליל: רנה שרת עיצוב במה: אבי וורצל |
משתתפים: אילה זילברמן, הילה ספורטס, יפתח ארז, תומר הלדשטיין, ליאור מיכאלי |
|
|
|
|
קברט עם (בלי) ביצים
יצחק בשביס זינגר אהב נשים: "אני עבדן הנאמן של שתי אלילות- נשים וספרות", כך כתב בספרו האוטוביוגרפי: "מוארשה עד ניו-יורק". "כל אישה החולפת על פני ברחוב היא חידה בעיני, אני סקרן לפענח את אופיה". בכל אחד מסיפוריו המוצגים - "התיק", "הקורבן", "בתחפושת", "המפתח", "ינטל" - הדמות המרכזית היא אישה. יחד איתה הוא לוחם בעולם השמרני והדתי על שיויון, הזכות להשכלה, לחופש, לקצת אושר ולהרבה נתינה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|