פיתוח שלושת המשאבים המרכזיים של השחקן
את המתודה של סופי מוסקוביץ' , ניתן להגדיר בקווים כללים כסינתזה בין תיאטרון הביו מכני של הבמאי הגאון מאירהולד, לבין זרם התודעה של הגוף ותורת הכאוס. מתודה עוסקת בפיתוח אימפולסים בין שלושת המשאבים המרכזיים של השחקן: הפיזיים, השכליים והרגשיים.
ביו- קינטיקה כמתודה מעשית נלמדת ומתורגלת הן במסגרת הסטודיו של סופי מוסקוביץ' בתל אביב והן במסגרת אקדמיות לתיאטרון בחו"ל. בחודש אפריל השנה ערכה מוסקוביץ' קורס מיוחד בנושאה לתלמידי משחק של האקדמיה הממלכתית לתיאטרון של מוסקבה GITIS.