אחד הנושאים החמים בשיח החברתי שלנו הוא הנושא המגדרי – בין אם מדובר בזהות מגדרית/מינית או מעבר בין זהות אחת לאחרת, שוויון זכויות מגדרי וכו'. אולם מעטים יודעים שאי אז במאה ה-17, הטרנסג'נדריות, לפחות בתיאטרון, הייתה מחויבת על פי חוק, כאשר כל התפקידים הנשיים ללא יוצא מן הכלל שוחקו על ידי גברים בלבד והנשים, לעומת זאת, הודרו מן הבמה לחלוטין.
"פרימה דונה" הוא מחזה על הגבול הדק שבין חיים לאומנות, על זהות מינית ועד לאיזה מרחק אנחנו מוכנים ללכת בשם התהילה והפרסום. סיפורו של אדוארד קינסטון, שחקן שייקספירי באנגליה של המאה ה-17 שמשחק תפקידי נשים בתקופה שבה רק גברים הורשו לשחק בתיאטרון. הכוכב מאבד הכל כשהמלך צ'ארלס השני מואס במסורת, מתיר לנשים לשחק, ואת מקומו של קינסטון תופסת עד מהרה מרריה היוז, המלבישה שלו שתמיד חלמה לעמוד על במה ולהפוך לשחקנית הראשונה בהיסטוריה.
בהשתתפות שחקני שנה ג: נדב שמה | תומר יוסף | יהב מרום | ספיר אזולאי | דורון בלנק | בר אקרמן | רוני סבג | לישי זטלאוי | מאי רופ | תומר ברש (שחקן שנה ב') | יריב דהן (שחקן שנה א') | בר קליין (שחקנית שנה א')
פרימה דונה (יח"צ)