|
|
|
יוצרים צעירים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: 23 בנובמבר 2002
|
|
|
|
פרוייקט שמאחוריו עומד ואדים גוסיס, יוצר אלמוני במחוזותינו, מוכר היטב בסצינת הדארק אמביינט האירופאית. שבעה אלבומים שהוציא בלייבלים נחשבים כמו Crowd, Stateart ו- Drone Records הפכו את CAS לאחד השמות החמים בתחום.
השימוש בשטיחים של סאונדים אפלים, קהים, מעוותים של רעש אורגני ורעש אחר, של שידורי רדיו מהחלל החיצון והפנימי הופכים את הדארק אמביינט למוסיקה היכולה להוות פסקול מצויין לסרטי אימה. המוזיקה של CAS מבוססת על צלילים המופקים מאובייקטים שונים, שחלקם מוגדרים ככלי נגינה שעוברים מוטציה ואבולוציה בעזרת המחשב, ויוצרים זוית חדשה להתבוננות על העולם ועל הקיים בו. הבסיס למופע
"Dead Air Broadcasts" הם הקולות הנקלטים במכשיר רדיו ישן. עם הזמן מתפזרים גלי הרדיו בחלל, ומה שהיה פעם שידור רציף הופך לשביבי מידע שנעים באטמוספירה. המטרה היא לצוד את אותם שביבים וליצור מהם שידור חדש. בחזית הבמה ניצב מכשיר רדיו עתיק, מהסוג שהיה פופולרי בשנות החמישים. מאחוריו ואדים גוסיס, המשדר לאולם את היצירה - כולה מורכבת מרעשים לבנים שהיו פעם שידורי רדיו.
המופע מבוסס על אלבום בשם זה, העומד לצאת בשיתוף בין הלייבל הבריטי Fleshmadword והלייבל האמריקאי dta records. אורך המופע כחצי שעה.
בימת "אולטרה-סאונד" הינה מסגרת ליוצרים והרכבים מוסיקליים לא קונבנציונליים הפותחים לקהל צוהר לעולם של אמנות אחרת. במת אולטרה-סאונד מאחדת בבית אחד מוסיקאים המקיימים דיאלוג עם האמנות הפלסטית, החזותית והתנועתית, היוצרים מוסיקה המגיבה להתרחשויות העכשוויות בעולם ולטכנולוגיות החדשות.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|