|
|
|
עניין |
|
|
|
|
|
|
דימוי גוף והפרעות אכילה - עדי ברקן |
|
|
|
|
|
|
עדי ברקן הינו צלם אופנה בינלאומי אשר הפך לסוכן דוגמניות מפורסם. בשנים האחרונות ברקן עוסק במלחמה בהפרעות האכילה באמצעות פעילויות שונות כגון הרצאות, העברת חוקים ופעילות פרסומית. ברקן הוביל לחקיקה האוסרת על אנורקטיות לדגמן.
בעבודה משותפת יחד עם ענבל גבריאלי הגיש בהצלחה בדצמבר 2004 את הצעת החוק המחייבת את כל סוכנויות הדוגמניות בישראל להשתמש במבחן ה-BMI. החוק גם מחייב את כל סוכנויות הדוגמניות לציין במודעה באם הדוגמנות עברה הצרת פוטושופ.
החוק הביא לשינוי משמעותי באופן עבודת ענקיות האופנה בישראל כש- H&M הייתה הרשת הראשונה שהודתה כי היא משתמשת בשירותיהן של דוגמניות אנורקטיות. בסוף שנת 2013 ברקן השיק קמפיין אשר כונה "פשוט את" על מנת להגביר את המודעות להשפעתה של תעשיית האופנה על דימוי הגוף.
ברקן הוא המקים של המרכז הישראלי לשינוי הרגלי אכילה. את המרכז הקים במטרה לעזור לשינוי מציאות הפרעות האכילה ועל מנת לסייע באכיפת החוק על ידי בדיקות בשטח ובאודישנים, מתוך הבנה שהופעת דוגמניות בעלות רזון קיצוני ועבודות פוטושופ מעודדות דימוי גוף לא ריאלי.
עדי ברקן מרצה במגוון קהלים ומעביר הרצאות, קורסים וסדנאות לנשים וגברים בכל הגילאים. בסדנאות, המשתתפים עוברים מהפך ממשי בתפיסת דימוי הגוף שלהם מול המראה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|