|
|
|
הבלט הישראלי |
|
|
|
|
|
|
לראות את האור - הבלט הישראלי |
|
|
|
|
|
|
כוריאוגרפיה: ברטה ימפולסקי, איציק גלילי |
משתתפים: להקת הבלט הישראלי |
|
|
|
|
הבלט הישראלי ב-3 יצירות חובקות עולם:
היקריזטו דוגמה מובהקת ליכולתו של גלילי לאזן בין פשטות לנרטיב של עידון ולהרכיב קליידוסקופ של הומור, תוקפנות, ליריות, רומנטיקה ואלגנטיות. כוריאוגרפיה: איציק גלילי מוסיקה: פרקוסה – הרכב כלי הקשה. רוקדים לצלילי מוצארט – co venty co venty משחק מילים שמקורו במס' הקונצ'רטו, בשפה האיטלקית, שלצליליו רוקדים רקדני הבלט הישראלי. לבלט זה אין אמנם סיפור מאחריו, אך הוא מהווה ביטוי מקסים ומענג בתנועת הרקדנים, על פי האוירה השורה במוסיקה. מדברי הכוריאוגרפית : "זכיתי גם לקבל השראה מהסרט אמדאוס מהחיוניות שבו מחד ומהעצב והבדידות הנשקפים ממנו, מאידך." כוריאוגרפיה: ברטה ימפולסקי מוסיקה: מוצארט קונצ'רטו לפסנתר מס' 20 ברה- מינור. הרמונים הבלט קשור באופן הדוק למוסיקה של ג'ון אדמס האפופה מסתורין ודרמטיות, תחושה של לחש וצעקה גם יחד. התפאורה והתאורה מדגישות את האוירה המיסטית והמסתורית של היצירה. עיצוב הגשר במרכז התפאורה מבטא את הקשר שבין ניגודים – שמיים וארץ- צער ושמחה – אימה ורוגע. כוריאוגרפיה: ברטה ימפולסקי מוסיקה: ג'ון אדמס
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|