|
|
|
תל אביב דאנס |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כוריאוגרפיה: עמנואל גת תאורה: עמנואל גת תלבושות: עמרי אלבו מוזיקה: נינה סימון מתוך הופעה חיה בפילהרמוניק הול בניו יורק 1969 |
משתתפים: שחר ברנר, נועם דויטש, אור סעדי, תמרה דקל, זיו בשור, אשד ויסמן, , יהונתן שעל, נעם סגל |
|
|
|
|
בכורה במסגרת תל אביב דאנס 2021
חמש עשרה שנים לאחר שיצר עבודה חדשה במרכז סוזן דלל, וכמעט שלושים שנים מאז שדרך לראשונה בסטודיו למחול של המרכז, עמנואל גת חוזר ליצור עם ועבור רקדני מלהקת המחול ענבל. סוזן מציעה התבוננות רב-רובדית בזמן; באופיו המתעתע, ובאופן החמקמק בו הוא שזור בתודעתנו. העבודה מתבוננת במושג הזמן דרך חקירה כוריאוגרפית שמתמקדת בשאלות וחומרי היסוד של המדיום – תנועה, חלל, זמן והאופנים האין-סופיים בהם ניתן לארגן אותם. פס הקול של העבודה מורכב מקטעים מתוך מופע חי של נינה סימון, שביצירותיה המוזיקליות פותחת מרחבי זמן מקבילים, שמזמינים שיטוטים כוריאוגרפים ומאפשרים בהירות של מבט ומחשבה. סוזן היא תוצאה של מסע אישי בזמן, ובו זמנית, מפגש עכשווי עם דור חדש של אמני מחול מקומיים.
עמנואל גת, מהיוצרים הישראלים המשפיעים בעולם המחול כיום, החל לרקוד בגיל 23 במרכז סוזן דלל עם הכוריאוגרפים ליאת דרור וניר בן-גל. יצירתו הראשונה ארבעה ריקודים עלתה בפסטיבל גוונים במחול בשנת 1994, ואחריה יצר מספר רב של פרויקטים ועבודות שעלו במסגרות שונות בארץ ובחו״ל, וביססו את סגנונו הייחודי. בשנת 2003 זכה גת בפרס רוזנבלום לאמנויות הבמה, ובשנת 2004 בפרס לנדאו. בשנת 2006 זכה בפרס בסי על יצירתו פולחן האביב. באותה שנה גת נבחר לאמן הקרן למצוינות בתרבות. בשנת 2007 עמנואל העתיק את מקום מגוריו לדרום צרפת, שם ביסס את להקתו, איתה הופיע בתיאטראות ובפסטיבלים המובילים בעולם. יצירותיו עולות באופן קבוע בפסטיבלים ברחבי העולם, וכן כוריאוגרפיות שהוא מוזמן ליצור עבור הלהקות המובילות בעולם.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|