 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
דרמה |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: חפסייה הרזי שחקנים: אלכסיס מננטי, נינה מוריס, יונס בוסיף, רנדמילה קרבטיק, דוסקו בדנג`ר |
הופעה ראשונה: 2023
משך הופעה: שעה ו-37 דקות
|
|
|
|
ללידיה יש קריירה מצליחה מאוד כמיילדת, אבל חיי האהבה שלה הם אסון. בעודה חווה שברון לב אחרי פרידה, היא מתבקשת לילד את חברתה הטובה, סאלומה ולעזור עם התינוקת. יום אחד, בעודה נושאת בזרועותיה את התינוקת של סאלומה, היא נתקלת במילוש, עימו היה לה סטוץ' ללילה. בהחלטה של רגע, היא מספרת לו שהתינוקת שלהם ומהר מאד מוצאת עצמה לכודה בתסבוכת שקרים שאין לדעת לאן תוביל.
ביקורות *** וחצי
בבסיסו הסיפור טוב, ראוי ובעל פוטנציאל, אבל מותיר כמה סימני שאלה מהדהדים. ראשית, מדוע מנסה חפסיה להתקרב לתינוקת של סאלומה ו"להפוך" אותה לשלה? הרי הייתה יכולה ללדת תינוק משלה. הצופה לא מקבל מידע על כך שהיא לא יכולה להביא ילדים לעולם. אמנם במקצוע שלה – מיילדת – היא קרובה מאוד לילדים וחשופה אליהם, אבל יש משהו לא תקין, ולא ברור, בצורך שלה לשים ידה דווקא על התינוקת של חברתה. האם הדבר נובע ממצבה הנפשי הרעוע? או מהצורך שלה להקים משפחה אינסטנט, כמו שיש לחברתה? הדבר לא מובהר בסרט עד הסוף. גם יש תחושה שהיא מנסה לדאוג לכך שמילוש יהיה שלה, ומשתמשת לשם כך בכל האמצעים העומדים לרשותה. דבר נוסף: חלק ניכר ממה שחווה לידיה מובא מבעד לעיניו של מילוש. כלומר, יש קריינות עם קולו המסביר חלק ממה שהיא חווה. וגם זה נראה לי סתום מבחינת הנראטיב. למה היה צורך בכך? אבל בסך הכל מדובר בסרט אנושי, עם משחק טוב מאוד של חפסיה הרזי, המציב סיטואציה שבה אישה נואשת למערכת יחסים ולילד, ותעשה לשם כך הכל. הבעיה היא כאמור שיש כמה אניגמות לא פתורות בסיפור הזה. (נחום מוכיח, אתר הבמה)
|
|