 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | | 1 | | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | | 30 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
מופע מחול |
 |
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
| שחקנים: ואלרי דונזלי, פרדריק פיירו, מתייה ספינוזי, אמה רבייר דניאל גרליצקי, מארי ויאלה |
הופעה ראשונה: 2025
משך הופעה: שעה ו-12 דקות
|
|
|
|
צרפת
אוצרת המוזיקה אסטריד (ואלרי דונזלי) מגשימה את חלומו של אביה המנוח: לאסוף ארבעה כלי סטרדיוואריוס נדירים – שני כינורות, ויולה וצ’לו – לקונצרט חד-פעמי. היא מזמינה ארבעה מוזיקאים וירטואוזים לשהות עמה בווילה מבודדת לשבוע של חזרות אינטנסיביות. אך עד מהרה מתברר כי הרמוניה מוזיקלית אינה בהכרח הרמוניה אנושית. וכדי לאחות את הקרעים מזמינה אסטריד גם את מלחין היצירה, גאון מוזיקלי לא שגרתי ובעל מזג בלתי צפוי. מפגש בין אגו, רגישות ושאיפה לשלמות מניע את הדמויות לגלות מחדש את כוחה של ההקשבה. עם: ואלרי דונזלי, פרדריק פיירו, מתייה ספינוזי, אמה רבייר דניאל גרליצקי ומארי ויאלה.
ביקורות *** וחצי
מפגש של ארבעה נגנים מצטיינים, שהוזמנו במיוחד לקונצרט חד-פעמי, הופך עד מהרה לזירת התגוששות ביניהם. של חוסר הסכמות מוזיקליות, של אגואים ושל חוסר יכולת להסתדר זה עם זה בכור ההיתוך הצפוף של החזרות במקום סגור שבקושי יש בו קליטה של מכשירים סלולריים. ואז יש צורך בהזמנת מחבר היצירה, טיפוס אקסצנטרי עם שריטות משלו. הקונפליקט צפוי למדי והמוזיקה הקלאסית הנהדרת והנגינה נטו לא מצליחים לחפות על הבעיה של סיפור צפוי, סיפורים מהעבר שלא תורמים במיוחד וקלישאות של אמנים קריזיונרים שצריך להחזיר אותם לתלם. הסרט צפוי אך סביר בסך הכל, ועבודת השחקנים קורקטית, אם כי לא הרבה יותר מזה. (נחום מוכיח, אתר הבמה)
|
|
|
| מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|