|
|
 |
אורחים |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הקהל הישראלי לבטח זוכר את ביל דראמונד בהקשר של להקתו ה KLF, להקה שזכתה במצעדי הפזמונים, הצליחה מאד בשנות התשעים ואז שרפה מילון פאונד שהרוויחה מתמלוגים. דראמונד נולד ב 1953, עזב את בית הספר לאמנות בליוורפול ב 1973 – ומאז הוא אמן רב תחומי, מוזיקאי, יוצר פופ, כותב, מפיק, פרפורמר והוגה פרוייקט ה-17.
דראמונד ידוע בפעולות שלו לאורך השנים, רובן נעשו באופן אנונימי, ואף לא הוקלטו. אך מ 2006, פרויקט ה-17 הפך לפעילותו המרכזית של האמן. ה-17 היא מקהלה. דראמונד מאמין שמוזיקה מקהלתית שאינה מוקלטת היא העתיד של המוזיקה. הוא קץ במוזיקה המוקלטת ובטוח כי אנו נמצאים בסוף עידן המוזיקה שהוקלטה כדי שתישמע שוב ושוב לא באופן חי וחד-פעמי.
הארוע הראשון של מקהלת ה-17 של דראומנד, החל ממודעה שפירסם בעיתון לונדוני, הקוראת לגברים שרוצים להשתמש בקולם, להשתתף בארוע חד-פעמי. הוא פרסם מספר כללים למקהלות ה-17, וערך ארועי מקהלות כאלה מאות פעמים ברחבי העולם, בכל פעם עם קבוצה אחרת של 17 משתתפים: נשים/ ילדים בני שש / גימלאים/ שוטרים/ כדרוגלנים ועוד. המשתתפים מתבקשים לא לתעד (להקליט או לצלם), ודראומנד מצידו מוחק את ההקלטה בסוף הארוע, מיד לאחר שהשמיע אותה בפעם היחידה למשתתפים. זה הטקס. מסגרת הזמן חשובה לעבודה, זמן נעילת הדלתות ופתיחתן החוצה קבועים מראש ומקובלים על המששתפים בארוע.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|