 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | | 1 | | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | | 30 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
תיאטרון הבית |
 |
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
משתתפים: תמר לם, דיוויד קרן, משה אבשלום שכטר, והאמן אריק מירנדה תפאורה ותלבושות: תמר לם ודיוויד קרן תאורה: תמר לם ודיוויד קרן |
משך הופעה: כ-50 דקות
|
|
|
|
פארסה איטלקית טאואיסטית על החלקה במדרון
קהל צופים מצומצם חולק חלל אינטימי עם שלושה רקדנים וצייר. האמן אריק מירנדה יוצר רישומי קיר עדינים, שבריריים, אשר נמחים בתום כל מופע. בו בעת, השלושה האחרים - תרזה, ארתורו, ופרופסורה, מנסים לעצור את הסחף.
."Sempre moderato quasi disinvolto ma non tanto - senza parole, senza coda, poco a poco pi? allegro ma non misurato"
|
|
|
| מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|